Wie bepaalt eigenlijk de toegevoegde waarde van jouw organisatie? Ben jij dat zelf, je medewerkers, jouw omgeving of is het de klant? In onze opinie het laatste. De klant kiest jouw uit als
dienstverlener, geeft jou vertrouwen en laat zich leiden door jouw kennis en kunde. Als je hier goed mee omgaat, afspraken nakomt en de juiste resultaten weet te boeken dan zal de bereidheid om
met jouw te blijven samenwerken toenemen. Toch weten we vaak niet hoe de klant over ons denkt. We durven het niet te vragen of hebben er simpelweg geen tijd voor. Zonde, want daarmee laat je veel
kansen liggen op verbetering van je interne organisatie en inzicht in de behoefte van jouw klanten.
Wij hebben in de afgelopen jaren veel specialisme opgebouwd op het gebied van klanttevredenheid en willen jou graag helpen dit in kaart te brengen. Dit doen we met een op maat gemaakte
vragenlijst of aan de hand van interviews of een rondetafelgesprek. Er zijn veel mogelijkheden om het doen, maar het belangrijkste is dat het past bij jouw organisatie en jouw klanten. We leveren
altijd een rapportage op met onze bevindingen inclusief een praktisch advies voor de opvolging.
Ben je nieuwsgierig naar hoe wij dit doen?