Door middel van onze rubriek ‘klant in beeld’, stellen onze klanten zich aan u voor.
In deze editie maakt u kennis met Antwan de Punder en Richard van Wijk, directie van De Koeijer Schilders en Roegiers Glas.
De bedrijven zijn werkzaam in de regio Zuid-West Nederland en hebben ruim 60 vaste medewerkers. In 2003 hebben Richard en Antwan beide bedrijven overgenomen van de familie De Koeijer.
Roegiers Glas
Roegiers Glas is een glas montage bedrijf dat is opgericht in 1935. Inmiddels heeft het bedrijf meer dan 80 jaar ervaring op het gebied van beglazing en het monteren van glas. Sinds 2009 is het bedrijf gevestigd in Heinkenszand. Roegiers Glas is voornamelijk werkzaam in de verzekeringsbranche overheid, zorg en zakelijke dienstverlening. Naast de zakelijke markt werkt Roegiers Glas ook voor particulieren.
Gebr. Weststrate
Een van de aansprekende voorbeeldprojecten van Roegiers Glas is de nieuwbouw van het pand van de Gebr. Weststrate. Op zondag 10 april 2016 werd het gezichtsbepalende bedrijfspand in Goes verwoest door een brand. Roegiers Glas heeft de totale beglazing van het nieuwe pand geleverd en gemonteerd.
“Het is een bijzonder project. Toen de 1e heipaal de grond in ging is het glas besteld. Dit is uitzonderlijk, omdat het project vooraf geheel geëngineerd is. Op basis hiervan hebben wij berekeningen gemaakt en het glas ingekocht. Normaliter meet je eerst alles in op de locatie”, aldus Richard van Wijk.
Het project had een looptijd van 6 weken. Hiervan is Roegiers Glas 2 weken effectief bezig geweest met het monteren en afwerken van het glas. In totaal heeft Roegiers Glas 500m2 glas en 100m2 glas in aluminium kozijnen geleverd. Dit bestond uit 44 ruiten (2,5 x 5m) die in totaal 800 kg per stuk wegen. “Een topprestatie van ons team!”
Samenwerking met Janse & Janse
Janse & Janse, en in het bijzonder Scarlett Kwekkeboom, is voor Richard en Antwan een goede sparringpartner. “Scarlett heeft veel ervaring en daardoor kan zij praktisch advies geven.” Dit vinden zij erg belangrijk.
“Janse & Janse staat voor mij voor praktisch, direct, no-nonsens en advies”, aldus Antwan de Punder. “Ken je klant vind ik erg belangrijk. Dat je weet met wie je te maken hebt. Dan vind ik het wel leuk als ik voor de 2ekeer bij jullie op kantoor kom dat er gelijk gevraagd wordt ‘het was zwarte koffie toch?’. Dus je weet eigenlijk gelijk waarover het gaat en wie ik ben. Dan is niet alleen die zwarte koffie blijven hangen hoop ik, maar de rest ook.”
Door hun goede ervaring met Janse & Janse hebben Antwan en Richard Janse & Janse ook al aanbevolen aan relaties.