Klant in beeld – De Zeeuwse Verzekeringen

Maak kennis met onze klanten. Door middel van onze rubriek ‘klant in beeld’, stellen onze klanten zich aan u voor. In deze editie spraken wij met Leo Remijn, directeur van De Zeeuwse Verzekeringen.

 

 

De Zeeuwse Verzekeringen

De Zeeuwse is een regionale verzekeringsmaatschappij uit Middelburg. De organisatie is onderdeel van De Goudse Verzekeringen. De Zeeuwse werkt samen met onafhankelijke verzekeringsadviseurs om ondernemers en particulieren uit voornamelijk Zuid-West Nederland een verzekering te bieden die het beste aansluit bij de situatie van de klant. Zowel nu als in de toekomst.

 

In de verzekeringsbranche wordt sterk gedigitaliseerd en zijn de producten steeds meer standaard. “Wij proberen ons te onderscheiden van de grote verzekeraars door de focus te leggen op onze kernwaarden: persoonlijk, dichtbij, Zeeuws, deskundig en oplossingsgericht. De Zeeuwse levert maatwerk voor ondernemers, want elke organisatie is anders. Wij zijn hierin zeer succesvol en De Zeeuwse maakt momenteel een flinke groei door. Dit jaar werken we aan een nieuw agrarisch verzekeringspakket in combinatie met risicospecialisten in de buitendienst.”

 

Leo Remijn

Leo Remijn startte in 2008 als directeur bij De Zeeuwse in Middelburg. Hij is zijn loopbaan gestart in het onderwijs, maar is grotendeels werkzaam geweest in de verzekeringsbranche. Leo Remijn is ongeveer 25 jaar werkzaam geweest bij ZLM Verzekeringen.

 

Samenwerking met Janse & Janse

Janse & Janse heeft al diverse opdrachten voor De Zeeuwse uit mogen voeren. In 2015 nam De Zeeuwse deel aan de netwerkbeurs Contacta om hun Arbeidsongeschiktheidsverzekering onder de aandacht te brengen bij ondernemers. Janse & Janse heeft toen een marketingactie uitgevoerd rondom de beursdeelname. Daaropvolgend heeft Janse & Janse in 2016 de kernwaarden van De Zeeuwse vertaald naar een commerciële webtekst.

 

“De Zeeuwse heeft als organisatie een flinke groei doorgemaakt de laatste jaren. Juist doordat we zo hard groeien is contact met onze klanten heel belangrijk. Om die reden hebben wij in het voorjaar van 2018 met Janse & Janse een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.” Janse & Janse heeft het klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd en De Zeeuwse voorzien van een adviesrapport voor de toekomst.

 

“Het onderzoek was professioneel uitgezet, de respons was hoog en het rapport prettig leesbaar. De verwachtingen waren vooraf door Janse & Janse goed gemanaged. Dat we met een rapportcijfer 8 scoorden bij onze klanten was natuurlijk geweldig!”

 

Leo Remijn heeft de samenwerking met Janse& Janse als bijzonder prettig ervaren. “Dit komt voornamelijk door het feit dat wij onze eigen kernwaarden ook terugzien bij Janse & Janse. Wij doen graag zaken met bedrijven uit de regio. Ik zou Janse & Janse dan ook zeker aanbevelen bij organisaties in de Zeeuwse regio.”

 

Leo Remijn omschrijft Janse & Janse als professioneel, dichtbij en deskundig.